Aerobna ali anaerobna vadba?

Aerobna ali anaerobna vadba?

Velikokrat se sprašujemo o pomenu ene ali druge, oziroma kdaj ju izbrati in katera je primernejša. Aerobna vadba je tista, ki jo lahko izvajamo dlje časa na »nižjih obratih« (poteka znotraj nižjega intervala srčnega utripa) in zahteva za ustvarjanje energije dodaten kisik v telesu, med tem ko velja za anaerobno ..Nadaljuj z branjem

Naj gibanje postane vsakodnevna rutina

Naj gibanje postane vsakodnevna rutina

Na koledarju smo pred kratkim odkljukali Gregorijevo, ki je poleg ljudskega izročila o naznanjanju ljubezni veljal po starem julijanskem koledarju tudi kot godovanje prinašalca luči po imenu Gregor, ter prvi spomladanski dan. Slendji je prav tako po »novodobnem« koledarju mimo prav tako pa tudi premik ure. Vse to prisili tudi ..Nadaljuj z branjem

Ramenski obroč – anatomija, poškodbe in preventiva

Ramenski obroč – anatomija, poškodbe in preventiva

Težave s sklepi so ena najpogostejših nadlog sodobnega človeka. Konstitucijsko naj bi bil zanje najbolj dovzeten atletski tip človeka, dejstvo pa je, da skorajda ni tridesetletnika, ki še ne bi občutil bolečine v katerem od sklepov. Ramenski obroč pri tem ni izjema. Tokrat si bomo pogledali njegove osnovne značilnosti, najpogostejše ..Nadaljuj z branjem

5 najboljših vaj za …

5 najboljših vaj za …

Ja, priznam. Naslov je zavajujoč, ampak saj ste že navajeni, kaj se pritožujete. Taki in podobni naslovi, vas »bombandirajo« na dnevni bazi in še preden se sploh dobro zavedate, že berete 19-ti članek na temo najboljših vaj za raven trebušček. Sedaj pa kruta resnica. Katere so najboljše vaje za raven ..Nadaljuj z branjem

Kako začeti z vadbo – Izbira fitnes centra oziroma telovadnice

Kako začeti z vadbo – Izbira fitnes centra oziroma telovadnice

Vsak začetek je težek, enako lahko velja tudi za vadbo v fitnes centru ali telovadnici – v sedanjem času bolj poznano pod imenom GYM. Marsikateremu začetniku se ni enastavno odločiti za vadbo, saj to zahteva napor in določeno mero poguma. Večini se niti ne sanja kje in kako začeti, oziroma ..Nadaljuj z branjem

Pričetek tekaške sezone 2019

Pričetek tekaške sezone 2019

Zimski meseci so res da usmerjeni bolj v gradnjo osnov za novo tekaško sezono, ki traja nekje od meseca marca pa do meseca oktobra, vendar pa nam letošnje temperature narekujejo bolj zgodnji vstop v začetek tekaške sezone. Lahko bi rekli, da se sezona skorajda ni končala. Nekateri ta čas posvetijo ..Nadaljuj z branjem

(Ne)aktivni otroci?

(Ne)aktivni otroci?

Dan danes, lahko rečem kar z mirno vestjo, večkrat slišimo prepoved kot je na primer: »teden dni ni risank«, ali »teden dni brez telefona, iPod-a«, ipd., in le redko »teden dni nimaš izhoda«. Slednje je bilo najverjetneje v večini izrečeno iz ust staršev naše generacije, kaj ne? Uvod tega krajšega ..Nadaljuj z branjem

Spanje in njegov pomen

Spanje in njegov pomen

Vsi vemo, da je spanec več kot zelo pomemben in marsikateremu izmed nas se je zagotovo že večkrat pripetilo da je doživel slabo prespano noč. Mirno lahko zatrdimo da je spanec tisti, ki nam »narekuje« jutranje počutje. Bodisi se prebudimo polni energije in dobesedno prerojeni, ali pa se prebudimo utrujeni, ..Nadaljuj z branjem

Lakota po potrditvah

Lakota po potrditvah

Za dober razvoj človeka je v njegovi zgodnji dobi zelo pomemben socialni kontakt. Pomanjkanje le tega lahko vpliva na razvoj njegove osebnosti in duševnosti. Osebnostno se bo le s težka razvil, če ne bo dobival spodbud, ki mu jih dajejo drugi ljudje. Ti so predvsem tisti, ki so mu v ..Nadaljuj z branjem

Vpliv propriocepcije na ravnotežje

Vpliv propriocepcije na ravnotežje

Se še spomnite drugega dela članka o kineziotapingu? Tematiko ravnotežja in propriocepcije smo načeli že tam, tokrat pa se ji bomo še bolj posvetili. Sedaj že vemo, da je ravnotežje sposobnost našega telesa, da ohranja težišče nad podporno ploskvijo. Pri statičnem ravnotežju poskušamo naše telo obdržati na miru nad središčem ..Nadaljuj z branjem