Skupinske vadbe

Treningi v skupini pod strokovnim vodstvom

Vadbe

Boot camp

Boot camp

Eden najbolj zaželenih načinov treniranja, saj gre za priljubljen krožni trening z lastno težo, rekviziti ter lažjimi in težjimi bremeni (utežmi). Na postavljenem “poligonu” izvajate vaje po postajah, menjujete mišične skupine od postaje do postaje in se poskušate nadihati v odmorih.

Ker gre tudi za trening z utežmi, je dvig mišične moči neizogiben, vendar ne prihaja do volumizacije posamezne mišice, temveč do tega, da je mišica sposobna izvajati neko vajo pod isto obremenitvijo dlje in kvalitetneje. Ker vsaka mišica potrebuje kri in kisik, se bo dvignila tudi kardio vaskularna ter povečana izguba telesne maščobe. S treninga boste odšli prijetno utrujeni, prekrvavljeni in z vedenjem, da bo šlo na naslednjem treningu že lažje.


Vadba Boot camp je primerna za:
• vsakogar, saj obremenitev posamezne vaje določite sami ali po navodilu inštruktorja

HIIT

HIIT

Zelo popularna oblika treninga, ki stremi k izmenjavi visoko intenzivnih intervalov izvajanja vaj in počitka. Običajno se vadba izvaja z lastno težo ali različnimi rekviziti, ki pa ne vključuje večjih bremen (težjih uteži). Namen je povečanje kardiovaskularne kondicije, eksplozivnosti in višanje stanja metabolizma.

Posledica je prekrvavljenost celotnega telesa (tudi možganov), povišana oksigenacija (višja koncentracija kisika v krvi), povečana vzdržljivostna moč, torej vsesplošna kondicija. Stranski efekti so izgubljanje telesne maščobe, odlično počutje in povečana samopodoba. Intervali so lahko različno dolgi in so sestavljeni iz aktivnega in pasivnega dela. Med aktivnim delom poskušamo zadano vajo izvajati čim hitreje, v čim večjem številu izvedb, ter seveda pravilno.


Vadba HIIT je primerna za:
• vse, ki želijo z intenzivnimi intervali povečati kardiovaskularno kondicijo